Photobucket

Δευτέρα 26 Δεκεμβρίου 2011

ΤΑΞΙΔΙΩΤΗΣ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΤΟΥ ΑΝΑΤΕΛΩΝΤΟΣ ΗΛΙΟΥ 7



 ΕΔΩ Η ΑΡΧΗ
 
όταν το απόγευμα γύρισε ο πατέρας κουρασμένος, εγώ δίστασα να του δώσω την επιστολή, φοβούμενος την αντίδραση του. Μα με ένα νεύμα της η μητέρα μου, μου έδωκε να καταλάβω πως δεν είχα άλλη επιλογή… έτσι μαζεμένος λιγάκι είναι η αλήθεια, έδωκα το γράμμα με σκυμμένο το κεφάλι… εκείνος με κοίταξε έκπληκτος… γιατί αυτή η συμπεριφορά? Υποθέτω ότι έχει σχέση με αυτό το γράμμα… το πήρε, το άνοιξε και ενώ εγώ περίμενα ότι θα θυμώσει εκείνος, τέλος, άρχισε να γελά… του πήρε λίγη ώρα να το διαβάσει είναι η αλήθεια και εγώ σε αυτό το χρόνο πίστευα ότι το μελετούσε, όμως η αλήθεια ήταν ότι προσπαθούσε να το διαβάσει… δεν είναι ότι δεν είχα καταλάβει γιατί η μητέρα μου κρυφογέλασε όταν το διάβασε, τώρα κατανοώ ότι ήταν για τον ίδιον λόγο που γελούσε ο πατέρας και γι’ αυτό κρυφογελούσε… επειδή ήξερε πριν από εμένα την αντίδραση του πατέρα… 
ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ                           

Δεν υπάρχουν σχόλια: