Photobucket

Τετάρτη 9 Νοεμβρίου 2011

ΛΑΟΣ KAI ΛΑΟΥΤΣΙΚΟΣ 7




ΕΔΩ Η ΑΡΧΗ

-Είναι οι δικές μου αποδείξεις ότι δεν οφείλω τίποτα και σε κανέναν… απάντησα εγώ στον ίδιο τόνο. Εγώ ο Αλέξανδρος Αραβαντήνος δεν χρωστώ τίποτα και σε κανέναν, θα πάω λοιπόν και θα τους τα τρίψω στην μούρη, θα τους πω….<< ορίστε Κύριοι, εγώ ως πολίτης αυτής της χώρας είμαι εντάξει στις υποχρεώσεις μου, έναντι όλων. όλα αυτά τα χρόνια ούτε έκλεψα ούτε έφαγα κανενός τα χρήματα. Όσο για το κράτος απέναντι του, ήμουν πάντα εντάξει στις υποχρεώσεις μου και βαβίζω πάντα με το κεφάλι ψηλά. –Ax Αλέξανδρε…. Πιστεύεις ότι τους νοιάζει αυτό?, ποιος είναι εντάξει και ποιος όχι? Αυτοί οι τρισκατάρατοι παιδί μου θέλουν να κλείσουν τα κιτάπια τους και δεν τους ενδιαφέρει το πώς η το από πού θα τα πάρουν. Δεν παν’ να πεθαίνει ο κοσμάκης, από εκεί μπορούν, από εκεί θα τα πάρουν. Τους άλλους αυτούς που χρωστούν και πρέπει να τα δώσουν, δεν τολμούν να τους ακουμπήσουν…. Άσε που δεν πρόκειται να καταφέρεις να τους πλησιάσεις..  –Σε αυτό έχεις λάθος Κυρ-Μένιο…. Εγώ δεν σκοπεύω να τους παρακαλέσω…. Ούτε να τους πλησιάσω σκοπεύω…. Απάντησα εγώ σε πιο ήρεμο τόνο τώρα…. Εγώ θα τους στείλω ένα τελεσίγραφο. Θα τους δείξω ότι είμαι εντάξει και από εκεί και περά θα απαιτήσω να με βοηθήσουν να παραμείνω εντάξει έναντι των υποχρεώσεων μου…. Και θα ζητήσω επίσης από τον ΛΑΌ να κάνει το ίδιο. Θυμάσαι? Λαός και λαουτζίκος….. είναι καιρός να ξυπνήσουν! –και πως θα το πετύχεις αυτό το θαύμα? Γιατί εσύ παιδί μου μιλάς για πραγματικό θαύμα τώρα…. –εγώ θα κάνω απλός την αρχή, είμαι βέβαιος ότι οι υπόλοιποι θα ακολουθήσουν, κάτσε και θα δεις….. 


ΣΕΛΙΔΑ 8

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΜΙΚΙΟ ΜΟΥ ΤΟ ΜΑΤΣ ΗΤΑΝ ΣΤΗΜΕΝΟ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΤΩΡΑ ΠΑΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΩΡΟΝΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΙ ΜΑΣ ΞΗΜΕΡΩΝΕΙ.ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ Η ΕΞΕΓΕΡΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΔΕΝ ΘΑ ΑΡΓΗΣΕΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΖΗΣΟΥΜΕ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΛΜΑΜΕ ΟΥΤΕ ΝΑ ΤΙΣ ΦΑΝΤΑΣΤΟΥΜΕ.Ο ΑΠΟ ΜΗΧΑΝΗΣ ΘΕΟΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙΚΑΙ Ο ΛΑΟΣ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕΙ ΑΛΛΟ.ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΛΥΠΑΜΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΜΑΣ ΠΟΥ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΑΓΝΩΣΤΟ.ΣΑΓΑΠΩ ΠΟΛΥ Η ΞΑΔΕΡΦΗ ΣΟΥ.(ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΧΑΝΙΑ)

Ανώνυμος είπε...

ΕΛΛΑΔΑ ΜΟΥ ΥΠΕΡΟΧΗ ΚΑΙ ΧΩΡΑ ΤΩΝ ΓΡΑΜΜΑΤΩΝ,ΠΩΣ ΣΟΥ ΛΑΧΕ ΚΑΙ ΕΠΕΣΕΣ ΣΕ ΧΕΡΙΑ ΑΚΑΜΑΤΩΝ.ΧΩΡΑ ΜΟΥ ΕΣΥ ΤΟΥ ΠΛΑΤΩΝΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ ΠΕΡΙΓΕΛΩ ΣΕ ΚΑΝΑΝΕ ΣΤΗΣ ΞΕΝΙΤΙΑΣ ΤΑ ΜΕΡΗ.ΜΑ ΕΛΛΗΝΑΣ ΔΕΝ ΓΙΝΕΣΕ ΜΟΝΟ ΣΕ ΜΙΑ ΒΔΟΜΑΔΑ.ΓΙΑ ΘΕΛΕΙ ΤΟΛΜΗ ΚΑΙ ΚΑΡΔΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΣΑΙ ΑΠΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.ΕΒΡΗΚΑΝ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΝΟΥΝΕ ΜΑ ΟΣΑ ΚΙΑΝ ΕΚΑΝΟΥΝ ΟΜΟΡΦΗ ΕΛΛΑΔΙΤΣΑ ΜΟΥ ΕΣΕΝΑ ΔΕΝ ΣΟΥ ΜΟΙΑΖΟΥΝ

Ανώνυμος είπε...

Ελλας σημαινει φως!!!
αυτο ειναι γεγονος!!!
αν καποιοι τ'απαρνηθηκαν!
τροζοι αυτοι γενηθηκαν!!!
πιστευουν οι καημενοι!
οτι ηγετες ειναι γενημενοι!
μα ξεχνουνε δυστυχως!
τι θα πει πολιτισμος!!!
ξεπουλανε οσο οσο!
τις πατριδας τους το φως!!!
αυτο το βλεπει!!!
ακμα κκαι ενας στραβος......