Photobucket

Κυριακή 23 Οκτωβρίου 2011

ΛΑΟΣ ΚΑΙ ΛΑΟΥΤΣΙΚΟΣ 3



ΕΔΩ Η ΑΡΧΗ


                                                                  

–Τι είναι αυτά? Ρώτησε ο Κυρ-Μένιος…. –αυτά κάποτε είχαν αξία, τώρα είναι μόνο παλιόχαρτα, για να μην ‘πω και τίποτα χειρότερο. Αποκρίθηκα εγώ γεμάτος αγανάκτηση, παλιόχαρτα που έδωσα μάχη για να τα αποκτήσω, συμπλήρωσα…….
Ο προβληματισμός
-Έχουμε πρόβλημα σου λέω, μεγάλο πρόβλημα, από το πρωί δεν έχουν σταματήσει οι επιδρομές. Δεν έχω ξαναδεί δημόσιους υπαλλήλους να δουλεύουν έτσι και που να πάρει δεν το κάνουν γιατί το θέλουν, το κάνουν αναγκαστικά. –αν θέλουν ας κάνουν και αλλιώς, συμπλήρωσε ο άλλος σύμβουλος. –πέφτει ξύλο, φαντάσου μερικοί εφοριακοί πήγαν να κάνουν τους καμπόσους…. Κατέληξαν στο Νοσοκομείο. Οι υπόλοιποι υποτάχτηκαν, ουρές σου λέει έξω από τις εφορίες τίποτα δεν τους συγκρατεί πλέον… έχουν ξεφύγει τέλειος… ποτέ μου δεν είδα τόσο εξαγριωμένες φάτσες. –τι τα θες? Αυτός ο καταραμένος φταίει… Ο Αλέξανδρος Αραβαντινός. Από τότε που έστειλε εκείνο το κείμενο στα κανάλια και στο ραδιόφωνο, έχουν όλοι τρελαθεί, ακόμα και η γιαγιά μου φαντάσου, είχαν ειδική αφιέρωση και συζήτηση σε μια εκπομπή για δαύτον, επιχείρησα να αλλάξω κανάλι και παραλίγο να μου ανοίξει το κεφάλι με την μαγκούρα της….. και τα πράγματα θα χειροτερέψουν να μου το θυμηθείς…. Μεγάλο μπελά βάλαμε στο κεφάλι μας.

   ΣΕΛΙΔΑ 4

   

Δεν υπάρχουν σχόλια: