Photobucket

Σάββατο 5 Μαΐου 2012

Η ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ ΕΝΟΣ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ




Η ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ


Πυρ γυνή και θάλασσα
Τρία στοιχεία αθάνατα
Που ποτέ μου δεν τα δάμασα…
Τώρα στην ζωή μου έχει προστεθεί…
Ένα στοιχείο ακόμα… Η ΠΟΛΙΤΙΚΉ…
Για να δούμε και αυτό, αναρωτιέμαι…
Μπορώ εγώ να νικήσω το στοιχείο?
Για θα πάρει την καρδιά μου και θα…
Αμαύρωση το όνομα μου?
Στα υπόλοιπα έχω, εν μέρει αποτύχει,
Σκέπτομαι μέχρι και αυτό… ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΩ
Πυρ δέχομαι ανελλιπώς και καθημερινός,
Όπου βρεθώ και όπου σταθώ…
Όλο και κάτι στο κεφάλι θα δεχτώ…
Όσο για την κυρά μου… τι να πω?
Με έχει βάλει στο … της!
Έχοντας σηκώσει ψηλά την κεφαλή της…
Η ζωή μου είναι  δική της
Ο δόλιος μιαν άσπρη μέρα…
Έχω να δω… από την πρώτη μέρα…
Που έγινα ΠΟΛΙΤΕΥΤΗΣ
Στο σώμα τούτης της βουλής…
Γιατί σου λέει… αν δεν κλέψεις
Εμάς θα μας καταστρέψεις…
Σαν τη μύγα μες το γάλα…
Θα ξεχωρίζεις βρε κεφάλα… 
Αλληλεγγύη και συναδελφικότητα
Δεν έχεις μια στάλα?
Όλοι εμείς μοχθήσαμε πολύ
Για να πάρει η βουλή…
Την τωρινή της την μορφή…
Δεν θα ‘ρθεις τώρα εσύ
Να τα διαλύσεις όλα σε μιαν στιγμή!
Την θάλασσα από την άλλη…
Δεν την είδα ακόμα…
Μα φοβάμαι ότι η ώρα φτάνει…
Θα ‘μαι πάρουν οι πολίτες στο κυνήγι,
 Αναγκάστηκα τότες και εγώ…
Όπου φύγει-φύγει, πολύ φοβούμαι…
Πως την θάλασσα θα δω και όχι μόνον αυτό!
Πολύ φοβούμαι μήπως και θαλασσοπνιχτώ…
Άτιμη πολιτική… αυτά τραβάω γιατί σε λάτρεψα πολύ!   

Δεν υπάρχουν σχόλια: