Photobucket

Τετάρτη 18 Απριλίου 2012

ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΥΡΙΟ...


ΔΡΥΜΗ ΚΑΤΗΓΩΡΩ

Ένα μηνά ήμουν  απών
Γιατί… βαρέθηκα τα ίδια και τα ίδια
Προσπάθησα να ξεχαστώ…
Να καταλάβω και να ειδώ
Τι μέλει γεννέστε στο χώρο αυτό…
θέλησα σε έναν άλλο κόσμο να βρεθώ…
ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ
Όμως δεν μπορώ…
Όλο πίσω ξαναγυρνώ…
Γιατί… αυτόν τον τόπο τον πονώ
Μα και πολύ τον αγαπώ…
Μεγάλωσα και ανατράφηκα με ένα ιδανικό…
Πάνω από όλα να είμαι άνθρωπος
Και με αξιοπρέπεια να ζω…
Να σέβομαι και να αγαπώ
Καθετί που είναι ιερό…
Τον τόπο που με γέννησε
Έμαθα να τιμώ
Από παιδί μικρό…
Και όποιον με χρειάζεται
Πάντα να τον βοηθώ…
Για την πατρίδα μου υπηρέτησα
Σε μέρη μακρινά…
Τόσο στο νότο όσο και στο βορά
Επάνω σε απάτητα βουνά…
Φίλοι μου δεν με λύγησαν
Ούτε η υγρασία και η ζέστη
Μα… ούτε και τα χιονιά τα πολλά
Ήταν για μένα καθήκον ιερό 
Την πατρίδα που με γέννησε να την υπηρετώ…
Α… πήγα και στην ανατολή
Μα εκεί δεν έμεινα πολύ…
Όμως… το θεώρησα τιμή…
Αν μου ζητούσαν και αυτό
Την δύση να επισκεφτώ
Θα ‘μουν και πάλι εκεί…
Με την καρδιά με το μυαλό
Με το ντουφέκι μου ψηλά…
ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ
Και να ‘μαστε τώρα εδώ…
Μέσα << στον πολιτισμό >>…
Όλα ΤΑ ΙΔΑΝΙΚΑ  για τα οποία…
Μόχθησα σκληρά εξαφανίστηκαν
Με μιας…
Τα έσβησαν σε μια στιγμή…
Άνθρωποι χωρίς ψυχή…
που δεν έχουν στην καρδιά τίποτα
από όλα αυτά…
αντί αυτού κοροϊδία και ψευτιά
μοιράζουν καθημερινά…
ένα έχω να τους πω…
<< φαντάρος υπήρξα>>
Και μπορώ φαντάρος να γίνω στο λεπτό…
Αν η χώρα μου  με χρειαστεί να το ξέρετε
Εγώ θα  ‘μαι ξανά  εκεί…
Μόνο που τώρα δεν θα πάρω τα βουνά…
Γιατί η  απειλή δεν είναι εξωτερική…
Ο << εχθρός >> δεν είναι στα σύνορα πια
Είναι πλέον φανερό… ο εχθρός ο τωρινός
<< ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΟΣ ΤΩΝ ΠΥΛΩΝ >>
Έτσι και εγώ  φαντάρος θα γίνω ξανά
Θα κτυπήσω την σαπίλα και την βρώμια 
Και στον αγώνα μου αυτών είμαι σίγουρος
Θα βρω και άλλους <<φαντάρους>>
Με καθαρή καρδιά γεμάτη με ιδανικά
Που ξέρουν μόχθος τι θα πει μες την ζωή…
 που δεν φοράνε προσωπείο την κάθε στιγμή  
και το κυριότερο… είναι άνθρωποι απλοί
καθημερινοί και δεν κρατάνε…
ΣΑΛΙΑΡΕΣ ΟΥΤΕ ΕΧΟΥΝ ΓΛΩΣΣΑ ΜΑΚΡΥΑ
Ξεχωρίζουν κατά πολύ από τα αποβράσματα
Που λίγο πολύ σε όλους μας είναι γνωστά…
   Δεν είμαι άνθρωπος κακός, απεναντίας…
Όμως θεωρώ… ότι το σύστημα αυτό…
Πρέπει, είναι επιτακτικό, να σταματήσει έως εδώ…
Είναι καθήκον μας ιερό…
Αν θες και κληροδότημα παλιό
Από τους προγόνους μας μια διαθήκη… 
Να κρατήσουμε ζωντανά όσα μας άφησαν…
ΩΣ ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΗ  
ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ  
ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΣΤΗ ΖΩΗ
ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΚΑΙ ΠΑΙΔΕΙΑ
ΜΑ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΒΑΣΙΚΟ
ΕΝΑΝ ΛΑΟ
ΚΥΡΙΑΡΧΟ 
ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΡΜΑΙΟ
ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ
ΕΙΤΕ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ
ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΩΡΑ
ΕΙΤΕ ΕΙΝΑΙ
ΑΠΟ ΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ
ΑΣ ΓΙΝΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΞΑΝΑ <<ΦΑΝΤΑΡΟΙ >>
ΚΑΙ ΑΣ ΤΟΥΣ ΠΟΥΜΕ ΜΕ ΜΙΑ ΦΩΝΗ ΔΕΝ ΣΑΣ
ΧΩΡΑΕΙ ΠΛΕΟΝ ΟΙ ΧΩΡΑ ΑΥΤΗ
ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΚΑΛΟΙ
ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΣΗ ΕΝ ΜΕΡΗ…
 ΠΑΝΕ ΜΑΖΙ…
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: