Photobucket

Δευτέρα 6 Φεβρουαρίου 2012

ΠΟΛΙΤΕΣ ΜΙΑΣ ΧΩΡΑΣ


  Δεν είμαι εγώ
Δεν είσαι εσύ
Δεν είναι ο άλλος
Τότε ποιος?
Ποιος είναι αυτός
Που πολίτης είναι σωστός?
Αναρωτιέμαι και σύγχρονος
Ερωτώ, για να μάθω
Βρέ παιδί μου και εγώ,
Σύμφωνα με όσα λένε
Για όσα περνά οι χώρα
Φταίμε,  εγώ, εσύ, ο άλλος
Επειδή ως πολίτες
Μη σωστοί… επτωχεύσαμε
Την χώρα και μας πήρε…
Η κατηφόρα,
Και εγώ ξαναρωτώ, μήπως…
Λέω μήπως φταίει που όλα
Αυτά τα χρόνια εφορούσαμε
Παντελόνια και πράτταμε το
Σωστό, σε μια χώρα ρημαδιό…
Όπου το κάθε ανθρωπάκι…
Άπλωνε το μεγάλο του το…
Χεράκι… και ετσέπωνε αβέρτα
Και έλεγε… δεν βαριέσαι άντε
Μετά βρέστα… εγώ ως…  
Του κράτους το κεφάλι
Έχω τσέπη πιο μεγάλη…
Και για να συντηρηθώ…
Παίζω το παιχνίδι αυτό…
Γιατί αν συμβαίνει αυτό…
Θέλω κάτι να σας πω…
Κάτι το πολύ απλό…
Ρόδα είναι και γυρίζει…
Τη ζωή μην μακαρίζεις…
Κοιτά του καθεμιανού
Τι τέλος του προορίζει…
Και ύστερα έλα και πες
Μου… ναι αξίζει…


Δεν υπάρχουν σχόλια: