Photobucket

Κυριακή 10 Μαρτίου 2013

ΛΑΟΣ ΚΑΙ ΛΑΟΥΤΣΙΚΟΣ 14





ΕΔΩ Η ΑΡΧΗ




ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟ
Αλέξανδρος- έξω από το κοινοβούλιο… θέλω τον πρόεδρο της Δημοκρατίας…
Φρουρός- ειρωνικά... ποιος τον ζητεί?
-Ο ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΑΡΑΒΑΝΤΗΝΟΣ, ένας απλός Έλλην πολίτης… που δεν ανέχεται άλλο τα καμώματα σας… είμαι εδώ για να μιλήσω στον πρόεδρο της Δημοκρατίας…
-φρουρός… τι συζήτηση θα μπορούσες να έχεις εσύ  μαζί του?
-Αλέξανδρος. Μια συζήτηση που σίγουρα τον αφόρα, εκείνον και όλους όσους είναι εκεί μέσα…
-Φρουρός. Δεν είναι εδώ…
-Αλέξανδρος. Κρίμα, εγώ ήμουν εδώ για το καλό του, για το καλό όλων τους… εάν όμως το θέλουν έτσι, έχει κάλος…
Αμέσως μετά στράφηκε προς τους δημοσιογράφους, κρατικών και μη,  οι οποίοι ειδοποιημένοι με μιαν επιστολή, πανομοιότυποι για όλους, ήταν όλοι εκεί στην ώρα τους…
ΣΥΝΕΝΤΕΎΞΗ ΑΛΈΞΑΝΔΡΟΥ  
Ονομάζομαι Αλέξανδρος Αραβαντηνός, γεννήθηκα Έλληνας, είμαι Έλληνας και σκοπεύω να ζήσω στην χώρα μου  με αξιοπρέπεια. Αυτό δεν το διαπραγματεύομαι με κανέναν από αυτά τα ανδρείκελα, που θέλουν να ονομάζονται πολιτικοί… συγχρόνως τους έχω ένα μήνυμα, ένα μήνυμα  για όλους αυτούς εκεί μέσα… όπως αυτοί ζητούν από εμένα αποδείξεις εντιμότητας, έτσι και εγώ τους ζητώ να συμπεριφερθούν ως έντιμοι πολιτικοί μα πάνω από όλα ως έντιμοι άνθρωποι, αν ξέρουν τι θα πει αυτή η λέξη… πράγμα που το θεωρώ απίθανο. Το μήνυμα έχει ως εξής…
Μήνυμα-δήλωση Αλέξανδρου
Εγώ ο Αλέξανδρος Αραβαντηνός σας φέρνω σήμερα και σας παραθέτω αυτά τα έγγραφα, σηκώνοντας ψηλά τα χαρτιά που είχε μαζέψει τις προηγούμενες μέρες, με αυτά αποδεικνύεται ότι δεν χρωστώ σε κανέναν και τίποτα… όσοι δε, με γνωρίζουν, ξέρουν ότι ήμουν και είμαι πάντα εντάξει απέναντι σε όλες μου τις υποχρεώσεις… αυτό κύριοι, το θεωρώ δικαίωμα μου, αναφαίρετο, σκοπεύω δε να το διατηρήσω… με κάθε τρόπο, μπορείτε να είστε βέβαιοι. Εσείς λοιπόν μου βάζετε εμπόδια… όπως βάζετε εμπόδια και στον καθένα σαν  εμένα… έχετε κάνει το κράτος… κράτος της παρανομίας, με επικεφαλής εσάς τους ίδιους, σας το λέω κατάμουτρα… είστε οι διδάξαντες της κλεψιάς… μα αυτό τελειώνει εδώ και τώρα. Εγώ δεν πρόκειται ούτε να αυτοκτονήσω, ούτε να πέσω σε κατάθλιψη… δεν θα σας κάνω την χάρη… θα κάνω κάτι άλλο πολύ πιο απλό…  
Αυτό που βλέπετε κύριοι, συνέχισε ο Αλέξανδρος σηκώνοντας ψηλά ένα… ξύλινο κουτάκι, είναι το μέσον που θα σας επιτρέψει να  διορθωθείτε… περιλαμβάνει μια… σφραγίδα και ένα μπουκαλάκι με… ανεξίτηλη μελάνι.
Είναι μια σφραγίδα με κοκκινόμαυρα γράμματα και γράφει…
ΥΠΌΨΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΊΟΥ
Κάθε φορά που θα λαμβάνω κάτι το οποίο δεν θα μπορώ να το πληρώσω, όχι γιατί δεν θέλω, μα γιατί δεν θα μπορώ, αυτό εξαιτίας σας πάντα, θα το σφραγίζω και θα το στέλνω ανέπαφο πίσω στον αποστολέα… ώστε να έρχεται σε εσάς… τους κύριους υπαίτιους όλων όσον συμβαίνουν στην κοινωνία μας.
Κύριοι… αλίμονο αν αυτά που θα σφραγίζω δεν ταχτοποιούνται στην ώρα τους… δεν με νοιάζει πως θα το κάνετε, μπορείτε εάν θέλετε να κάνετε και… έρανο αναμεταξύ σας… εγώ ξέρω μόνον ένα… ότι σφραγίζεται θα πληρώνεται και θα λαμβάνω την απόδειξη πληρωμής… συστημένη, ειδάλλως, θα φυγή η αξιοπρέπεια και η αξιοπιστία μου και αυτό… δεν θα ναι καθόλου καλό… είμαι εδώ για να σας προειδοποιήσω κατά πρώτο λόγο και κατά δεύτερο να καλέσω κάθε άλλον Έλλην πολίτη, που είναι στην ίδια θέση με εμένα, όλους όσους τους έχει απομείνει μια σταλιά αξιοπρέπεια και μια τσίπα φιλότιμο, να κάμει το ίδιο… να φτιάξει την ίδια σφραγίδα και να απαιτήσει τα ανάλογα, ΓΙΑ ΤΗΝ…
ΕΛΛΆΔΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΌΧΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΆΔΑ ΠΟΥ ΑΥΤΟΊ ΔΗΜΙΟΎΡΓΗΣΑΝ ΚΑΙ ΘΈΛΟΥΝ ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΉΣΟΥΝ, ΤΗΝ ΕΛΛΆΔΑ ΤΗΣ ΦΤΏΧΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΝΈΧΕΙΑΣ…
ΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΆΔΑ ΠΟΥ ΟΝΕΙΡΕΥΌΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΕΊΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΆΔΑ ΤΩΝ ΕΛΛΉΝΩΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΗΝ ΕΛΛΆΔΑ ΤΩΝ ΚΛΕΦΤΏΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΑΤΕΏΝΩΝ…
ΚΑΙ ΤΟ ΒΑΣΙΚΌΤΕΡΟ ΚΎΡΙΟΙ… ΕΑΝ ΠΑΡΌΛΑΥΤΑ ΣΥΝΕΧΊΣΕΤΕ ΤΟ ΊΔΙΟ ΤΡΟΠΆΡΙΟ ΔΕΝ ΘΑ ΕΊΝΑΙ ΚΑΘΌΛΟΥ ΚΑΛΌ… ΓΙΑΤΙ, ΔΕΝ ΘΑ ΜΟΥ ΑΦΉΣΕΤΕ ΆΛΛΗ ΕΠΙΛΟΓΉ… ΘΑ ΜΕ ΑΝΑΓΚΆΣΕΤΕ ΝΑ ΒΓΏ ΚΑΙ ΝΑ ΓΥΡΈΨΩ… ΤΑ ΚΕΦΆΛΙΑ ΤΩΝ ΥΠΑΙΤΊΩΝ ΕΠΙ ΠΙΝΆΚΙ…
ΚΑΙ ΌΛΟΙ ΞΈΡΟΥΜΕ ΚΑΛΆ ΠΙΟΊ ΕΊΝΑΙ ΟΙ ΥΠΑΊΤΙΟΙ, ΤΟ ΈΧΟΥΝ ΔΗΛΏΣΕΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΌΝΟΙ ΤΟΥΣ Α΄ΛΩΣΤΕ…
ΚΑΛΏ ΛΟΙΠΏΝ ΚΆΘΕ ΈΛΛΗΝ ΠΟΛΊΤΗ ΝΑ ΚΑΜΕΊ ΤΟ ΊΔΙΟ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΆΔΑ, ΚΆΤΩ ΟΙ ΚΛΈΦΤΕΣ ΚΑΙ ΌΣΟΙ ΤΟΥΣ ΥΠΟΣΤΗΡΊΖΟΥΝ… 
  

Δεν υπάρχουν σχόλια: