Photobucket

Κυριακή 14 Οκτωβρίου 2012

Η Νοσος της σύγχρονης Ελλάδος








Η << Νόσος >> της σύγχρονης Ελλάδας

Η Ελλάδα η σημερινή νοσεί με μιαν ασθένεια βαριά που από αυτήν ξεκινούν χίλια μύρια στραβά! Φαντάσου έναν οργανισμό γενετικά εκφυλισμένο και στραβό, όπου το αίμα έχει να αλλαχτεί… για πόσο? Μια τεσσαρακονταετία, κάπου εκεί… γιατί αυτό είναι η Ελλάδα η σημερινή, από έννοια πάντα ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΉ. Σαράντα χρόνια αιμομιξίας έχει υποστεί… δύο μέτρα διό σταθμά ανόμοια μα και μεμπτά. Η << νόσος >> είναι εκφυλισμός τόσο κοινωνικής ψυχής όσο και ιδεών αυτής (κοινωνίας). Η ένωσης δε αυτών γεννά… μιάσματα ιδεών πολιτικών και ακολουθεί ένας σωρός λαθών… που με τον καιρό μόλυναν ανθρώπους όλων των στρωμάτων των κοινωνικών. Τώρα Ελλάς μου είσαι <<μολυσμένη>>, μέχρις το κόκαλο παραδομένη, στην ασθένεια αυτή που τις σάρκες σου τρώει κάθε ώρα και στιγμή. Η μόνη λύση… αφαίμαξη και ριζική καταστροφή όλων των << μιασμάτων >> που δημιούργησε η ένωση αυτή. Όλοι όσοι ακόμα δεν νοσούν και έχουν την δύναμη στην ασθένεια να αντισταθούν πρέπει όλοι μαζί να ενωθούν ώστε… αντισώματα να προκληθούν. Ξέρω επίπονο θα ‘ναι αυτό, όμως… μόνον έτσι γιατρειά θα ξαναβρούν… και της ΔΗΜΟΚΡΑΤΊΑΣ ΟΙ ΑΞΙΕΣ ΘΑ ΞΑΝΑΒΡΕΘΟΎΝ . Άλλωστε ότι δεν σε σκοτώνει σε κάνει και πιο δυνατό… μόνον αυτό σου απομένει καλή μου Ελλάς… τίποτα άλλο μην περιμένεις και τσάμπα καρτεράς. Αν θες να αναγεννηθείς πρώτα στο θάνατο σου δίπλα θα σταθείς… θα τον αντιμετωπίσεις και ολομόναχη νικήτρια θα βγεις. << Νους και σώμα υγιείς >> για μια καλύτερη ζωή, είναι των αρχαίων συνταγή. Σε σένα Ελλάς…  εδώ και χρόνια το μυαλό σαπίζει και το σώμα ατονίζει… Τι να σου κάνω καλή μου Ελλάς? Αφέθηκες και εκτέθηκες στην << Νόσο >> για χρόνια πολλά, γι αυτό τώρα τόσα τραβάς και τόσο πόνο περνάς… ποιος είμαι άλλωστε εγώ? Μήπως κανένας ειδικός…, όχι μόνον ένα μόριο από το σώμα το κοινωνικό… άλλα μπορώ, θαρρώ, την γνώμη μου ΕΛΕΎΘΕΡΑ να πω… αν τώρα θα ακουστεί’ ένα άλλο θέμα είναι αυτό...           

Δεν υπάρχουν σχόλια: